Ramowy program wspierający uzyskiwanie płynnej mowy przez dziecko

(R. Byrne, Pomówmy o zacinaniu, PZWL, Warszawa 1989)

Zajęcia z pomysłem

DZIEŃ 1.

Skoncentruj się na tym, jak szybko mówisz i czy Twoja mowa nie jest zbyt natarczywa. Spróbuj zmienić jej szybkość i w ten sposób uzyskać nad nią kontrolę. Wypróbuj to na sobie. Wypowiedz, mówiąc sam do siebie, kilka zdań najszybciej, jak potrafisz, oraz w swój zwykły sposób. Potem odwrotnie – mów najwolniej, jak potrafisz, i w zwykły sposób. Spróbuj specjalnie, z własnej woli, mówić wolno przez cały dzień. Czy czujesz się zwykle napięty i odczuwasz stałą koniec...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Forum Logopedy"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Dołącz do 5000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu pracy z podopiecznym z zaburzeniami mowy.

Otrzymuj co 2 miesiące sprawdzone narzędzia do pracy dla logopedów i neurologopedów. Rozszerzaj swój warsztat pracy z podopiecznym z różnorodnymi zaburzeniami mowy.

700 artykułów online
11 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
70 numerów archiwalnych
5 filmów szkoleniowych
50 autorów – specjalistów
Forum Logopedy • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy

    Logopeda, pedagog specjalny, doktorant Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej. Pracownik Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej TOP w Warszawie, w której zajmuje się terapią dzieci jąkających się. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Osób Jąkających się „Ostoja". Szkoleniowiec, autor licznych artykułów i materiałów logopedycznych.
    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI