Słoik pyszności - Scenariusz zajęć indywidualnych dla dziecka z opóźnionym rozwojem mowy

Zajęcia z pomysłem Otwarty dostęp
Temat Słoik pyszności
Cele ogólne Stymulowanie rozwoju mowy oraz poszerzanie słownika czynnego i biernego dziecka w wieku przedszkolnym 
Cele szczegółowe Dziecko:
  • usprawnia motorykę narządów artykulacyjnych,
  • doskonali umiejętności kategoryzowania,
  • rozwija słownictwo czynne i bierne,
  • kształtuje myślenie logiczne,
  • doskonali koncentrację i umiejętność skupienia uwagi...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy

    Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, terapeuta integracji sensorycznej, logopeda dyplomowany. Wykładowca w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie oraz logopeda praktyk. Zwraca uwagę na indywidualne podejście do każdego dziecka.

    Neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej, oligofrenopedagog, a także studentka ostatniego roku psychologii klinicznej. Specjalistka w dziedzinie autyzmu dziecięcego i Zespołu Aspergera. Ukończyła liczne szkolenia z zakresu terapii  indywidualnego podejścia specjalistycznego dzieci z autyzmem. Od wielu lat wspiera swoimi działaniami terapeutycznymi dzieci  oraz ich rodziców. Dzięki swojej muzycznej pasji jej zajęcia bogate są w różne elementy muzykoterapii, które dają spektakuralne efekty szczególnie podczas pracy z dziećmi ze spektrum. 

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI