Pirackie przygody z gramatyką - Scenariusz zajęć indywidualnych dla uczniów klas I–III mających trudności z poprawnym budowaniem zdań

Zajęcia z pomysłem
Temat Pirackie przygody z gramatyką
Cel ogólny Wspieranie umiejętności poprawnego konstruowania i zapisywania zdań
Cele szczegółowe Uczeń:
  • buduje kontakt z terapeutą,
  • uważnie słucha kierowanych do niego poleceń,
  • usprawnia percepcję słuchową i rozumienie mowy,
  • uczy się konstruować zdania zgodnie z zasadami gramatyki,
  • utrwala określone konstrukcje zdaniowe,
  • właściwie odmienia wyrazy, tworząc spójne i poprawne fleksyjnie wypowiedzenia,
  • trenuje umiejętności składniowe,
  • usprawnia pisanie i czytanie
Forma pracy Zajęcia indywidualne
Pomoce edukacyjne
  • biała i czerwona kartka, 
  • dwie słomki l...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Forum Logopedy"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Dołącz do 5000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu pracy z podopiecznym z zaburzeniami mowy.

Otrzymuj co 2 miesiące sprawdzone narzędzia do pracy dla logopedów i neurologopedów. Rozszerzaj swój warsztat pracy z podopiecznym z różnorodnymi zaburzeniami mowy.

700 artykułów online
11 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
70 numerów archiwalnych
5 filmów szkoleniowych
50 autorów – specjalistów
Forum Logopedy • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy

    Logopeda ze specjalnością neurologopedyczną. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego. Logopeda z zawodu i z zamiłowania. W 2016 r. ukończyła studia licencjackie na kierunku logopedia. Następnie kontynuowała edukację na studiach magisterskich (specjalność: neurologopedia). Już w trakcie studiów drugiego stopnia aktywnie pracowała jako logopeda w przedszkolu, prowadziła terapię logopedyczną w ramach indywidualnej rehabilitacji społecznej w specjalistycznym ośrodku dla dzieci niepełnosprawnych. Od 2018 r. zawodowo związana jest z Centrum Edukacji Twórczej w Kowalach. Uwielbia spędzać czas z dziećmi, dawać im radość i okazywać zainteresowanie. Interesuje się wszechstronnym podejściem do komunikacji międzyludzkiej. Codzienną jej pasją jest pokonywanie wszelkich barier, które mogłyby ową komunikację utrudniać.

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI